Wird geladen...
The painting can be fake, but not the feeling' : an overview of the Vietnamese market through the lens of fake, forgery and copy paintings
Gespeichert in:
VerfasserInnen: |
Ho Manh Toan
(VerfasserIn) Vuong Thu Trang (VerfasserIn) Ho, Tung Manh (VerfasserIn) Nguyen, Hong-Kong T. (VerfasserIn) Quan Hoang Vuong (VerfasserIn) |
---|---|
Dokumenttyp: | Online-Ressource Buch |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Brussels, Belgium
: Université Libre de Bruxelles - Solvay Brussels School of Economics and Management, Centre Emile Bernheim
, [2018]
|
Ausgabe: | This draft: v.4; May 31, 2018 |
Schriftenreihe: | CEB working paper
no 18, 022 (June 2018) |
Schlagwörter: | |
Online Zugang: | kostenfrei kostenfrei |
Verantwortlich: | Ho Manh Toan, Thu-Trang Vuong, Manh-Tung Ho, Hong-Kong T. Nguyen and Quan-Hoang Vuong |
Ähnliche Einträge
-
Paintings : genuine, fraud, fake; modern methods of examining paintings
Veröffentlicht: (1985) -
The Materials of the Artist and their use in Painting
von: Doerner, Max
Veröffentlicht: (1984) -
Dealers, critics, and collectors of modern painting : aspects of the Parisian art market between 1910 and 1930
von: Gee, Malcolm
Veröffentlicht: (1981) -
Can the New York legislation bring back athentication boards? : The effect of proposed legislation on liability for art authentications
von: Schechter, Hannah, et al.
Veröffentlicht: (2016) -
Etruscan wall-paintings on terracotta : a study in authenticity
von: Fleming, Stuart James
Veröffentlicht: (1971)