Wird geladen...
Bergson and the art of immanence : painting, photography, film
8. Pasearse: Duration and the Act of Photographing9. Duration and Rhetorical Movement; 10. A Diagram of the Finite-Infinite Relation: Towards a Bergsonian Production of Subjectivity; Part III Immanence of the Visible; 11. Painting the Invisible: Time, Matter and the Image in Bergson and Michel Henry...
Gespeichert in:
Mitwirkende: |
De Mille, Charlotte
(HerausgeberIn) Ó Maoilearca, John (HerausgeberIn) |
---|---|
Dokumenttyp: | Online-Ressource Buch |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Edinburgh
: Edinburgh University Press
, 2013
|
Schlagwörter: | |
Online Zugang: | http://kunst.proxy.fid-lizenzen.de/fid/jstor-ebooks-art/www.jstor.org/stable/10.3366/j.ctt9qdrn0 |
Verantwortlich: | edited by John Mullarkey and Charlotte de Mille |
E-Book-Pakete: | JSTOR E-Books in Art, Design and Photography |
Ähnliche Einträge
-
The invention of a people : Heidegger and Deleuze on art and the political
von: Sholtz, Janae, et al.
Veröffentlicht: (2015) -
Cinema's alchemist : the films of Péter Forgács
Veröffentlicht: (2011) -
Vladimir Nabokov and the art of painting
von: Vries, Gerard de
Veröffentlicht: (2010) -
Art and architecture of Ireland : Volume 2: Painting, 1600-1900
Veröffentlicht: (2015) -
Art market and connoisseurship : a closer look at paintings by Rembrandt, Rubens and their contemporaries
Veröffentlicht: (2008)